NÄÄÄÄÄÄhädu, glöm det!!

Nerikes allehanda slår på stort idag och informerar mig om att jag ska bli sjuk.


SUG MIN!! (gud du tror att du är bättre än mig) Det tänker jag inte alls bli.

Orsaken är:

ett par rör c-vitaminer
mivitotalkapslar
rosenrot
ryskrot
fiskoljekapslar
spanskpeppar
tomater
grapefrukt

Det är faktiskt det enda man behöver, känner man sig klen så tar man en vitlök också. ÅRET RUNT!


Gör nu som jag säger så ska ni se att det kommer ordna sig.





GUUUUUUD DU TROR ATT DU ÄR BÄTTRE ÄN MIG.....SUUUUG MIN!

Kommentarer
Postat av: Sis

AAAHAHAHA,du galna. Du, ska vi konvertera? Det pratas gott om blogspot. Ha en fin dag. Kram kram

2009-01-09 @ 08:14:01
URL: http://worldofvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0