jobb och sånt

Idag har jag varit och felsökt i 6 timmar.

Då tas beslut om att börja om från början, en ominstallation helt enkelt. FINE det är det mest effektiva sättet att laga en dator på, otvivelaktigt.....om datorn är hel.

Det var den inte. Så imorgon ska jag fortsätta felsöka i 10 minuter för att komma på att det är antingen hårddisken eller minnet.

Sen ska jag ringa efter en annan tekniker som ska leverera den komponent jag nu vill ha. Det kommer nog ta ungefär 5 timmar. Ibland är det inte så stressigt att vara i den här branschen.

Men bara för att jag gör ett så bra jobb och inte har det så stressigt har jag idag blivit:

assistent i nått projekt.
Jag har blivit inköpsansvarig
samt jag har fått ansvaret för att faktureringar blir gjorda.


Nu är det slut på sötbrödesdagarna, chefen låter den där piskan vina och vina och vina. Nu ska jag nog vina lite för att varva ner efter min stressiga dag.

Kommentarer
Postat av: theadmin

Hahahahahahaha.. Ja det låter det.. :)

2009-01-07 @ 20:19:20
URL: http://theadmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0