rubrik is för loohoosehers

Jag sitter på kontoret, klockan är skitlite och jag är arbetslös. VAD FAN, alltså jag har ett jobb men jag har inget att göra. Kunderna behagar skita i att beställa grejorna de ville ha. Och det är inget jag kan göra åt det.

Igår var lika samma, en hel dag med få undantag gick till att grinda, en riktigt sur grind som inte genererade en enda positiv krona, dock blev det flertalet negativa.

Neteller mailbombade mig och sa att om jag inte började använda deras tjänst så kommer de ta $30 från kontot tills det är slut. HA fittapor , det är slut!

Jag har en framtidstro dock så jag började använda det igår för att få behålla kontot till den dagen då jag vinner sunday million, eller hell jag nöjer mig med warm-up.

Min chef åkte till stockholm igår, jag fick inte följa med. Det var lite synd, det skulle inte finnas nått utrymme för festande men ändå. Vi tar nya tag nån annan vecka.

Jag känner mig enormt laddad inför kumlabunkern invitational, strukturer och allt är ordnat. Det enda vi har kvar är att fixa bord och stolar och grejor. I februari smäller det!

Nähäpp nu måste jag kolla facebook och spraydate om det är någon som vill ligga.

hejpa!

Kommentarer
Postat av: bigsis besserwisser

fast "loo-ho-sö-hörs" är väl det korrekta om du ska imitera Jim Carrey, kan du aldrig göra nåt rätt eller??

2008-11-21 @ 13:00:01
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: Den lille stridsvagnen

NÄÄÄÄ det heter det inte!



Nu har jag rätt och du har fel! Röd paprika tycker du om, det tycker du om MYCKET!

2008-11-21 @ 13:29:18
URL: http://jope.blogg.se/
Postat av: mamma

Å du gillar lever, det har du alltid gjort mvh mamma

2008-11-21 @ 13:34:54
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: mikey

haha, jag älskar sista meningen!

2008-11-21 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0