någon dag i evigheten

Onsdag va?

Jag känner mig het, snygg liksom. Jag tror att jag måste gå ut på lokal i kväll. Det här är liksom för enkelt!

En slipover, skjorta och ett par mycket fräscha manchesterbrallor av ljusmodell, heeey kan inte misslyckas.
Eller jo det kan faktiskt misslyckas fullkomligt, varenda människa som väcker mitt intresse är ju för fan upptagen (sedan 2 veckor) ALLTID.

Jag får nog rikta in mig på att åka mer kryssningar, där är det ju iallafall liggaranti om man vill och inte är för full.
Men är det det man är ute efter, ja som 20-åring kanske. Som 33-åring lockar nog familjelivet lite mer. Sällskapet och någon att dela tankar och upplevelser med.

Hell jag behöver inte ens ligga om det skulle vara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0