Jag är nervös!

Det är min sjukdom som har satt igång igen, jag är kontrollfreak. Jag vill veta vad jag gör och jag vill ha en plan för framtiden, mindre tycker jag inte att man kan bry sig om sig själv. Även fast jag vet att en del bara flyter runt och säger att det ordnar sig så måsta jag fråga- hur fan vet folk det?
Nå väl det har rullat in ett trevligt jobb, ett spännande jobb och dessutom väldigt utmanande.
Detta rimmar inte bra med mitt kontrollbehov. Men å andra sidan så rimmar inte trygga tråkiga jobb speciellt bra med min rastlöshet.

Jag är tämligen säker på att jag kan visa en intressant sak imorgon på första kundmötet, men jag vet inte, han kanske sågar det fullständigt och då står jag tom. Vad de andra har att visa har jag ingen aning om.

Ett digitalt hem... någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0