Vin-filosofen

Ja, man kan faktiskt dricka mauro ur ett prippsglas!

Jag provade nyss och det fungerade utmärkt, det har fungerat utmärkt i 3 år.


>

Det är nämligen 3 år sen jag packade ner nästan alla mina husgeråd och en massa annan dynga,och körde hem till mina föräldrar, däribland en dator.

Datorn kom dock tillbaka efter 4 dagar då jag insåg att jag skulle behöva den i väntan på att jag skulle få byta lägenhet.

Jag har ännu inte bytt lägenhet, och det är nog inte aktuellt nu, nu när studierna är avklarade. Det var ju huvudorsaken, spara pengar, byta ner.

Eller byta lägenhet heter det ju när man flyttar också. Men jag tänker att man kanske skulle köpa sig en bostadsrätt nu när folk blir av med sina jobb, står utan a-kassa och sånt.

Lägenheter blir lite billigare, i min värld.

Och det ska jag, jag väntar med spänning på att mäklaren ringer imorgon och säger, det är bara du som har bjudit. Och säljaren vill sälja.

Då har jag äntligen skaffat mig en påtvingad hobby.

En central rackare på rätt många kvadrat, inte lika många rum dock, bara två. Och väldigt inrökt, men det skiter jag i, nya tapeter! Och lite måla.


Heja mig!


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

gött =)

2008-12-16 @ 21:52:42
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du fixar boxar, jag och syrran din målar.

2008-12-17 @ 11:12:57
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/
Postat av: jope boxman

Boxar är inga problem, de finns i överflöd.

2008-12-17 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0