träning redovisad

AH för jag är ju otränad, ELLER HUR!!


Morgonen är redovisad.

Eftermiddagen kommer här:

JAG, alltså undertecknad, fd skolmästare i en massa friidrottsgrenar. Jag intog jättenyttig mat från coco thai.

Mat som är tillverkad av cocosolja och ingefära och chili och en massa annat nyttigt. Eventuellt lite kyckling  också.



Jag har promenerat hem, i rask takt. 13 minuters rask promenad.

Väl hemma kastar jag mig bokstavligen upp på motionscykeln och bränner av 5 minuter poch 36 sekunder!

Pustar en stund och nikotinerar mig samt äter en potatis, rå.

Sen gisningsvis 30 roddtag på roddismaskinen!

Efter detta gigantiska träningspass så måste jag hålla virusarna borta så då kommer första glaset mauro!


FATTA, rutorna lär ju spränga sönder skinnet! 

Kommentarer
Postat av: tessan

Arnold? Är det du Arnold?

2008-12-20 @ 21:30:20
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/
Postat av: arnold, bnold cnold

För tessan är jag exakt vilken nold som helst

2008-12-20 @ 22:59:21
URL: http://jope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0