Tack Mamma för allt stöd

-hejsan, det var mamma, jag villbara höra hur du mår.

På telefonsvararen.


Jag ringer upp och berättar att jag har kommit på varför jag mår lite konstigt.

-Jag har kommit på vad det är nu, jag är stressad!


Och nu får jag en resa som inte tidigare har skådats.


NÄ, du kan inte vara stressad, för du har inget att vara stresssad för, och jag är också stressad och det finns kunder i butiken som är dumma i huvudet. Alla mår dåligt för det är mörkt och snart vänder det.


Och avbryta varenda förklaring jag har till varför jag känner mig stressad. Jättelugnande.


Slutligen så inser hon nog att jag är lite stressad iallafall och då kommer den fina.


JA MEN DÅ FÅR DU VÄL GÅ TILL EN PSYKOLOG DÅ!!
-Ja lilla mamma jag får nog göra det, även fast du anser att man inte ska springa till såna, då de uppenbarligen inte kan fixa något. Annat är det med naturläkemedel.



Tack för att du ville höra hur jag mådde. Tack

Kommentarer
Postat av: Vickie von van der af Plastgran

Mamma är facit..det veeeeeeeeeet du väl! Ja lyssnar honey, om du vill..."men är det inte konstigt väder, ja tycker alla mår dåligt"

2008-12-22 @ 00:58:28
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: Tessan alias dr Phil

Mammor är ett släkte som borde utrotas.

Punkt.

2008-12-25 @ 12:55:25
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0