shoppa loss

Om jag hade haft:

lite starkara armar
en bil med tillhörande kundvagn
en hiss upp till lägenheten



DÅ, hade jag handlat betydligt mycket mer än jag gjorde här på lunchen under min maniska shopping spree.






Detta är resultatet mina vänner.
2 liter mjölk
1 paket rökt skinka
1 paket köttbullar, för att syrran skulle hålla på och djävlas
2st 1 liters grape/apelsin juice
1 burk inlagd gurka
1 burk rårörda lingon
morötter
potatis

1 st wok

 
den var riktigt god faktiskt!



samt




tadaaaa.......... 1 paket




PIGGELIIIIN!!!!



ja och så frukterna naturligtvis, grape, banan clemintin och röd peppar! Kome igen virusjävlar, kom bara!
 




Kommentarer
Postat av: Fru Piggelin

Ge hit piggelin!

2008-12-17 @ 11:14:12
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/
Postat av: Hr stridsvagn

MINA piggelin är dina piggelin, jag lovar att spara hälften!

2008-12-17 @ 11:22:42
URL: http://jope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0