oj, så lätt

Det här ska jag verkligen prova!

Nyss skrev jag en mycket mycket destruktiv blogg som jag lyckligtvis inte la upp.

Lyckligtvis är nyckelordet, allt negativt som kommer upp i mitt huvud ska omgående bytas ut mot något positivt.

Att jag aldrig har kommit på det här tidigare är lite tur eftersom det är just nu jag behöver det som mest.

Kolla bara på den här rackaren!!

-Idag vaknade jag på fel sida, vilken tur! Det visar att jag har känslor.

Det spelar ingen roll vilken katastrof som har inträffat, den ska bytas ut mot något positivt.

Som den här:
-Jag är ledsen för att någon som stod mig nära dog, men det påminner mig om att jag lever.


Jag Kommer omgående bli den lyckligaste människan i världen, om ingen annan följer mitt lilla råd.

Då blir de också lyckliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0