Jag är sämst, men lite bra.

Nu så här 36 timmar efter avfärd.

Jag är inte så bakis, vore jävligt konstigt om jag hade byggt upp en sån iofs. Detta grundar sig i i att jag har druckit alkohol i ungefär 32 timmar.

Det är inget att anmärka, jag har åkt båt och då får man göra det.

Sorry inga bilder blev det, inte en endaste faktist, om ingen annan fick för sig att förpesta med en kamera.

Rapporten är en sur busschaffis som inte tllät handbagage.

Han visade sig vara trevlig vid ankomst iofs, men det kvittar, han var sur.


Båt, resa, massa sprit, massa väcka jocke mitt i natten så han fick delta!

Massa Lisa som hette elisabeth trodde att hennes skor bodde i våran hytt, i tre perioder, snygg, men fet. Jope fick inte ligga, jävla tur det. Lisa var unken och inget önskvärt,, iallafall från jopes synvinkel. Andra tyckte dock att hon skulle passa klockan 9, för undertecknad.

Hemresa med en massa tokiga värmlänningar, ja de är tokiga, och det är fortfarande inte något hedervärt betyg.



Nu är jag hemma och väntar på att någon tilltänkt fru ska kontakta mig och se till att mina hormoner kommer på plats.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Vickie Cleaning my life away

Att ni orkar era storkar! (Vare kallt på rummet?)

2008-12-29 @ 10:44:02
URL: http://worldofvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0