ingen blogg

Nä jag sa just det det är ingen blogg din nyfikna djävel!

Jag sitter och lyssnar på lady gaga, konfigurerar router, försöker installera uppdateringar på min odugliga systers dator.

Lite dåligt med alkohol är det, jag trodde på fullt allvar att systajmet skulle vara öppet till klockan 14 idag, men jag bedrog mig.

Några snapsar till maten och nu smygsnylta på vin. Hm jag får helt enkelt tömma whiskyförrådet när jag väl kommer hem.

Julafton har varit rätt okej, min systerdotter hade inga som helst problem med att identifiera morfar i tomteskägg och luva.

-Vem var det som kom Kyra?

-Det är woffa

Japp så var det med det, men paket fick hon iallafall.


Nedräkning pågår, snart 2 dagar kvar till cinderella. Undrar om de fortfarande ska filma...


Undrar om det var något på agendan för morgondagen, uppdatera mig gärna!

Kommentarer
Postat av: Tessan utan tomteskägg

Hejja Kyra!

Min lilla tjej blängde surt på morfar och konstaterade att "det är ganska märkligt att tomten hade en likadan skjorta som du morfar, ellerhur"



Joråsatt.



2008-12-25 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0