glöggfest

Jag var för dålig för att lägga upp bloggar igår, så därför hamnade detta som ett utkast. Det känns dock väldigt viktigt för mig att dela med mig av detta..

så heeere it goes!!!


snart ska jag bli hämtad för glöggfest.

Det är en helt ny företelse för mig.

kan man supa på glögg?
kan man dricka glögg?

jag har alltid sen jag var liten tyckt att glögg luktar väldigt illa, men det finns det ju andra saker som gör också, men ändå smakar gott. Därför har jag aldrig dristat mig till att smaka...

oh guuu så spännande det här ska bli då.
¨

Min högt ärade vän Jocke har ju köpt en massa julöl .Så i värsta fall så är det det som får bli förfriskningarna för undertecknad, denna afton.

Gulp...

hur ska tessan kunna åka stridsvagn imorgon om jag ska köra dubbel helg.... ojoj vilken blunder

aja det ordnar sig nog, man kan ju faktiskt umgås genom att prata också! Vilket nedköp!! men man kan det.

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0