garnityr i skinkan?

en mycket märklig monolog uppstod.

Stefan  ansåg att det skulle vara lite obehagligt att köpa en skinka med ett hål mitt i.

Monologen fortgår:

-det vore ju iofs intressant om det fanns något segt gummiliknande mitt i  köttstycket,här utförs en  tillhörande en slangbella rörelse.

Härefter fälld ett par bevingade ord;

-Jooo men det skulle ju kunna vara lite fint som lite garnityr.

Jaa han tyckte att det var äckligt med en gris tjocktarm i skinkan först, sen inser han att garnityr inte är av ondo ändå.


Jajjemänn
 
lägg kanoten i sjön!

Kommentarer
Postat av: Vickie Råååtwajn

Eeeh? Usch?

2008-12-21 @ 02:31:36
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: jope_osnuskig

ja men alltså det var inte JAG som sa detta.

Jag är en mycket renlig människa. duschar och borstar tänderna, rakar mig, och alltid deoar och så, varför uschar du mig?



FITTAPA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0