dyrt, kallt och trasiga klockor

Brr vad kallt det var!

Alltså verkligen skitkallt, jag var tvungen att spatsera upp till stadens kärna för kontraktsgrejande.

Verkligen burrigt, och onekligen nervöst.

Aja, jag lyckades utföra det som skulle utföras, inklusive systemet (eftersom jag uppenbarligen är en lat idiot! Hade inte jag varit påbåtresa nyss??!!)

Jo det hade jag, men jag köpte inget som man kan festa på, bara mysalkohol. Och lite annat onödigt.....eller lite är kanske felaktigt val.

2 flaskor utvald whisky, rätt dyr, 6 longdrinks cranberry och lite tobak. Det var vad fick med mig hem. Och då kan jag upplysa om att den här resan kostade liiite mer än en medelstor tv. Det trodde jag inte och jag fick en smärre chock när jag såg det.

Nästa gång tar jag inte med mig kortet!

Sen har jag noterat att det inte är speciellt mycket längre dagar....än.
 
Enligt mina anteckningar så är klockan i skrivande stund (15:21) egentligen 22:20. Det är vad hon är i Juli när mörkret är så mörkt som det är nu iallafall. Ur led är verkligen den förbannade tiden!

Nåja imorgon är det sista dagen på ett rätt bra år! Jag önskar alla ett nytt år som blir lika gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0