December Söndag

Nu var det dags att samla ihop tankarna som helgens bravader har skapat.

Glöggfesten, i fredags, har redan avhandlats, den gjorde ju inta söndagens mående speciellt mycket bättre, främst för att Lördagen blev som den blev.

Rent matematiskt borde jag nog må 1/3 del sämre idag tack vare Fredagen. Rent känslomässigt stämmer det nog också.

Min flickvän hade festat klart runt 23:30 eller nått i den stilen så då skulle hon hämtas! Det var vackert så, tyvärr så hade ju trottoararbetarna skitit i att ta bort isen på just trottoaren så gullan damp i backen och gjorde sig illa i knät.

Så när hämtning skulle ske så hade hon redan gått hem till lilla mamma för att bli omplåstrad. Jag tror att lilla mamma gjorde ett bättre jobb än vad jag skulle kunnat utföra.

Så lite besviken kan jag ju inte låta bli att vara, samtidigt som jag vet att det var nog bäst så. Jag vill ju inte smitta ner henne med en massa magsjuka, sån som jag drog på mig i natt. Men det viktigaste är ju att hon lever och bara slog sig i knät. Dumma trottoar!!

Nu kryar vi på oss och tar igen det vid ett annat tillfälle!

Kissa med stjärten känns sisådär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0