andra året

Nu är det bara ett år tills det är jul. Kul för mig att få fira den nån gång...kanske.

Vintersjukan slog till med fullkraft ca 20:00 dan före doppare dan året 2007. Från ingenstans och jag kunde inte spela klart turneringarna jag höll på att vinna, klart rättvist huh?


2008 är ett mer sneaky år, virushelvetet/bakterien eller vad det nu är för något, har lurkat. I FLERA VECKOR, nedstämdhet, ont, lös i maggen, yrsel och sånt.

Idag, ca14:00 tyckte vírus/bakterien att han hade försvagat mig tillräckligt för att bryta ut. DÄR TOG DU FEL DIN LILLA RACKARE!!

Visst har jag svårt att behålla maten åt alla konstiga håll, men sjuk det är jag fan i mig inte.

Jag fryser och har ont i lederna och lite i huvudet poch sen är jag lite trött också... MEN INTE SJUK!! 


God jul imorgon, alla friska! OCh alla sjuka också såklart!

Kommentarer
Postat av: mike

"Visst har jag svårt att behålla maten åt alla konstiga håll" - fan vad mysigt det låter :)

2008-12-23 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0