lycka

Ibland är man nere i djupa hål!

Och ibland är man det inte naturligtvis.

Min olycka, otur och taskiga immunförsvar har bråkat med mig en stund.
Idag är en bra dag, jag har varit förkyld och mått blä ryggen har bråkat och det har varit riktigt surt.

Regnet det bara öser ner, detta brukar vara en stor anledning till att humöret tryter, idag gör det mig ingenting. Jag är totalt överlycklig, till synes av ingen anledning.

Jag fick inte gå till kirpraktorn, han hade karens på mig, SCREW UUUU kiropraktorjävel jag fixade det ju själv så klart.

Jobbet är enormt roligt, idag fixade jag ett problem som jag inte hade en aning om att det fanns, så jäääävla svårt var det, men jag vann. Tog en timme.

Jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0