diagnos?

Alltså vad är det som är så fruktansvärt fel på mig? Någon måste ha blandat fel när han gjorde iordning kromosomsoppan åt mig, eller vad det nu är som styr.

Annars så har jag haft några samtal med försäkringskassan igen, jag tog ett långskott och försökte få dem att hjälpa mig ekonomiskt med mina studier, mest för att jag tyckte att det var värt att prova. Jag står inte och faller om de nekar mig, vilket de sannolikt gör.
Men de är riktigt obehagliga, de kör med utfrågningar som på 3 mils avstånd kan tolkas som fiskeri efter fusk.
Om de skulle hitta något som inte stämmer så blir jag väl återbetalningsskyldig för pengarna de har betalat ut för 2 år sen, även fast jag har frågat om allt 3 gånger för att det SKA stämma. De vill verkligen inte hjälpa någon, de vill stävja fusk och någon fan ska de nog hitta som fuskar eftersom alla gör det!! typ.

Mina studier är just nu ett frustrationsmoment, ämnet är svårt, kursliteraturen är obefintlig och läraren läser innantill från en powerpoint mellan 9 och 16 två dagar i veckan, resterande tid förväntas vi ha problembaserat lärande, detta innebär helt enkelt lär er själva, för nu finns det ingen att fråga!
Så tentan i fredags blev nog min första miss. I ärlighetens namn vet jag inte hur jag ska klara den överhuvudtaget, det finns som sagt ingen att fråga.

Mina drömmar och framtidsutsikter är det lille stora företaget som ska startas i Januari, om stålarna har kommit in då, det är vad som får mig att gå upp om dagarna. Det är min framtid och det som driver mig.
Jag behöver verkligen få något att bry mig om!

som Aragon sa, "du är för dålig för att kasta sten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0