skulle ha skrivit i natt

men då blev det nått strul här, kom inte in, kunde inte.

Så jag skriver nu istället.

Okej i min ensamhet satt jag och surfade och spelade poker och drack öl om vartannat hela kvällen. Jag steamade efter första turneringen. Och det gick inte så bra,  tur var att jag kom in på ett omaha bord vilket naturligtvis var fel från början men det blev bra, jag vann den där rackaren. Och då bestämde jag mig för, inte så smart men ölen fick tala, att jag skulle börja spela omaha istället, bara för att slippa alla dessa fiskar/idioter/tomtar och allt man kan tänka sig att kalla dem i no limit hold em segmentet.

Fine jag vann inget mer, jag blev grymt behandlad av min otur som vanligt. Oturen ihop med andras värdering av sina hålkort är ingen bra ekvation för mig. De spelar för dåligt och har för mycket tur.

Nå väl jag får se på skärmen att någon ville prata med mig på msn. Och jag blir glad, jag blir mycket glad. Det är en människa som har betytt mycket för mig förr, hon berömmer min blogg och jag blir ännu gladare.

1 timme senare sitter vi på min balkong, dricker öl och pratar om allt så där som vi gjorde då..Jag vet jag vet jag är övernostalgisk men jag hade en underbar kväll.

klockan blir 1 eller halv 2 eller något liknande. Då väser det ifrån ett fönster mitt emot, mycket arg kärring, en riktig bitterfitta. "håll käften på balkongen!! vi försöker sova hållkäften!!!"

Alltså, jag har blivit tillsagd en gång om att jag har väsnats, då var jag 19 år och hade fest varje helg. Aldrig har någon yppat ett ord, så jag blev ganska chockad.
Helt plötsligt så ska man inte få sitta på sin balkong och PRATA, inte stoja, i Juli, i Juli när alla har semester. Det var måhända kanske det som var problemet, kärringen var avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0