så kan det gå

Jag har tilbringat aftonen och förkvällen med en mycket god vän och kamrat. Vi har genomgått mycket tillsammans, genom åren. Detta har avtagit av naturliga och onaturliga orsaker, jobb är en lämplig kategori där. Vi blev hur som helst apfulla och skrattade åt meningslösa grejor, för oss var det naturligtvis exakt hur meningsfullt som helst.

Jag är inte ett dugg avundsjuk, bästa polaren har skaffat en flickvän som jag t om jag tar mig tid att att skriva om. Vilken underbar liten dam. Hon skulle nästan platsa i skaran av tänkbara fruar, och de är inte många. Idag tror jag att summan hamnar runt 3 strecket.

Är man kräsen och dum så är man, inte för att jag någonsin i mitt liv skulle "stjäla " denna primadonna men underbar var hon.

Vi var på 21:an för att påminna oss om gamla tider (även fast det hette "87:an då), gamla tider blev det och vi hade roligt, krogen hände, sen kebabcorner, jävla skitställe, jag bröt nog sönder fyra eller fem plast gafflar och MINST 6 knivar, HELT AP B

Jag hoppas verkligen att vi hörs igen, jag och polaren... det har gått lång tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0