nya tag och idéerna flödar

Jag kan naturligtvis inte gå in på några detaljer, men nu kommer det nog bli ett litet företag iallafall. Stor potential, ganska lättdrivet, och det är lite av min hobby...

Ja den som vill får naturligtvis gissa fritt!

Det är inget färdigt, en väsentlig del saknas, en lokal, en ganska stor, en lokal på en plats där man inte stör så mycket, vi måste tänka på våra medmänniskor. Men i övrigt så är det skissat på kalkyler och kostnader.


En lokal som hade passat alldeles utmärkt för ändamålet ringde jag och hörde mig för om priser och saker, fick inget veta eftersom våran idé inte passade fastighetsbolaget.
Där är förövrigt en sak till som förbryllar mig. Om man vill hyra ut lokaler, har man verkligen råd att tacka nej, utan vetskapen om vad det handlar om. Han gillade nog inte min approach bara antar jag. han kanske var trött på sitt jobb, eller så hade han, som jag, en dålig regndag.

Nåväl, det finns massor med fastighetsförvaltare, någonstans ska det nog finnas något som passar oss.

Dagen har i övrigt varit rätt sunkig, väderprognosen är inte upplyftande den närmsta framtiden heller. En småpositiv sak iallafall. Laddaren har kommit hem!

Låg på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0