kvällsblogg

Inget viktigt!

Jag vill bara vältra mig i min olycka och ensamhet innan jag går och lägger mig i min stora säng, ensam...

Nä det är inte så farligt, de som känner mig vet att jag väljer vilka som passar mig, och om man är så genomkorkat kräsen, då får man väl helt enkelt acceptera att sova själv. Speciellt när man inte har förutsättningar som andra har. Näväl dagen blev en slappardag det var nog det slappaste jag har haft sen hm sen väldigt längesen.

Ett par timmar spenderades framför entropia, eller 30 minuter eller det spelar ingen roll det var trist och tråkigt och jag fick ingenting gjort.
3 st 5$ hann jag med och vann en men bustade 3 så där gick man back.
En fred tryckte jag i mig, en sån där som jag en gång blev magsjuk av, så magsjuk att jag var sjukskriven från jobbet/praktiken i 3 dagar. Dessa 3 dagar tillbringade jag mestadels hukad över toastolen. Det var ingen skön känsla. Så blir det nog inte den här gången.

Nu är det som sagt dags att sova, jag har ju snart varit halvvaken i 8 fruktansvärt tråkiga timmar.

Jag tror inte att jag ska läsa en bok i kväll heller, varför skulle jag börja med det nu, efter 10 år av serverad kultur? Nä det blir nog en film i natt också.
Kan tänka mig en gammal hederlig bröderna Cohen rulle, något i stil med Big Lebowski kanske? Ja så får det bli och den rekomenderas naturligtvis varmt!!

eder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0