glest mellan bloggar

Men vad gör man när ingenting finns att berätta om. Egentligen så har jag bara gjort en trevlig grej, en rolig grej, en enda grej sen sist.

Jag fick bli lite full i Onsdags. Eller skitfull, polarn och jag skulle ljumma lite på onsdagen och sen gå ut. Jag insåg ganska snart att vi aldrig skulle komma ut och det gjorde nog steffe kula också.

Framåt 23 snåret kom hans tjej hem efter sin lilla körning och då var vi fullständigt apkanon, 23:30 sitter SCHTEFFO och sover på golvet i köket, och jag pratar politik med fröken, det gick nog sisådär skulle jag tro. Men nu var det så. Förövrigt ägnade vi en låååång period med att sjunga kenneth änd de knutters låtar på värsta karaoke sätt, för henne. Det gick också sä där, tur att vi hade singback och så så att det inte bara blev mummel och sökande efter text.

Nåväl jag lurar hemåt framåt 00:30 efter ett åtminstone 2 siffrigt intag av öl. Regnet öser ner och jag är ganska frusen. 1 dag följer med en oroskänsla en deppighet och lite annat, sånt som vi brukar kalla för baksmälla.

Undrar om jag ska ta och fylla på den idag. Eller så tar jag några timmar framför gudfadern igen, JÄÄÄÄÄVLAR vad bra de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0