piss och skit!

min tidigare blogg för dagen visade tydligt att jag hade för lite att oroa mig för. Det fick jag surt betala för nu för nån timme sen.

Var lugna det blir inga smaskiga detaljer och ingen som läser det här kommer förstå vad det handlar om, utom en kanske 2 eller 3. Jag kommer inte heller att avslöja för någon som inte vet.

Någon ringde mig idag och berättade en sak som verkligen fick luften att gå ur mig. Detta som har hänt är det som jag är MEST, otvivelaktigt mest noga med att greja rätt med. Av ganska naturliga orsaker.

Någon som står mig nära hade oturen en gång för många år sen att hamna lite snett, och det har jag levt med sen dess, och denne någon också naturligtvis.

För bara nått år sen eller 2 (eller 5 tiden går fort), fick jag ett glädjande besked, saker hade ordnat upp sig efter många många år, gissningsvis 15- 20 år. Jag blev glad och banden knöts ordentligt och det blev som det alltid borde ha varit.

Nå väl idag fick jag det där beskedet. EXAKT samma sak. Och jag kan inte begripa hur man kan utsätta sig för det helvete, som det har varit, om man har kommit upp till ytan.

Jag kan bara inte begripa det.

Där fick jag för att jag inte går runt och är lycklig, men vad finns det att skratta åt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0